dinsdag 24 april 2018

bijna jarig....


Nog een klein weekje, dan is het 1 mei en ben ik jarig. Een bijzonder getal dit jaar, mooi rond en ik mag Sarah ontmoeten. Ik ken haar niet, ben benieuwd :)

Ik heb wel zin om mijn verjaardag ook met jullie te vieren, ik heb een paar leuke traktaties klaar liggen. Maar... ik wil natuurlijk ook een cadeautje! 

Een kaart zou ik heel graag van je willen ontvangen, ik ben dol op kaarten maken en versturen maar ik vind het ook heel erg leuk om een mooie kaart te ontvangen.  Als jij mij een kaart stuurt voor mijn verjaardag en je zet in die kaart jouw adres en jouw verjaardag dan krijg jij van mij ook een kaart met jouw verjaardag. Stuur me een mailtje, dan stuur ik je mijn adres toe.

Ik heb een aantal leuke cadeautjes (o.a. een  stempelset) die ik wil verloten. Wat moet je doen om mee te loten:

stuur me een kaart (vergeet niet jouw adres en verjaardag erin te zetten, dan krijg je een kaart terug)
Like mijn facebook pagina (klik hier) - Klik op "vind ik leuk" - heb je mijn pagina al "geliked" dan gaat je naam ook in de hoed.
schrijf een leuk berichtje hier op mijn blog en/of op mijn facebook pagina

Bij elke actie die je doet doe ik je naam in de hoge hoed. Woensdagavond 2 mei laat ik weten wie er iets gewonnen hebben. 
Je mag op elke blogpost of facebook-bericht reageren (ik weet nog niet precies hoe vaak en wanneer ik een berichtje plaats) hoe meer je doet des te meer kans maak je. 

Verras me met jullie kaarten, ik verheug me enorm!





1 opmerking:

  1. Hallo Monique,
    Natuurlijk stuur ik je een kaartje voor je verjaardag.
    Ik stuur je zo een mailtje voor je adres.
    Facebook heb ik niet....maar ik zet het op mijn blog.
    Lieve groetjes en bedankt,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen