zaterdag 28 april 2018

Bijna jarig.... deel 3


Vandaag laat ik jullie een heel lief doosje zien met daarin 3 kleine kaartjes. Dit doosje is gemaakt van Whisper White papier, uitgestanst met Lots to Love Box Framelits. Helaas gaat deze set uit de catalogus, maar ik hou deze nog wel even, hij is veel te leuk. In het doosje passen de Narrow Notecards, dit zijn leuke kleine kaartjes met bijpassende envelop. Zo heb je een te leuk setje om cadeau te geven of gewoon lekker te versturen.



Hieronder zie je de materialen die ik heb gebruikt om dit doosje met kaartjes te maken. 
Een aantal vellen design papier, 3 vellen glitter cardstock, 3 kleine kaartjes met enveloppen, het doosje (dat hoef je alleen nog maar in elkaar te zetten), 2 stukken lint en wat sequins. Dit hele setje kun je winnen als je meedoet met mijn verjaardagsactie. In deze blogpost lees je precies wat je met doen om mee te doen. (klik hier)


Het lijkt mij geweldig om veel kaarten te ontvangen op mijn verjaardag dus ik hoop dat je mee doet.

Wil je de producten bestellen? Ik verzorg met alle plezier jouw bestelling, woensdag 2 mei gaat er weer een bestelling uit, Stuur me een mailtje met jouw wensen of bestel ze direct in mijn webshop, klik op 1 van de foto's hieronder om daar te komen.



Product List

2 opmerkingen:

  1. Prachtig doosje met hele leuke kaartje Monique.
    Mooie frisse kleurtjes voor de zomer!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk Monique, heerlijk die frisse, vrolijke kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen