zondag 25 februari 2018

Scrap Sunday


Welkom weer bij Scrap Sunday.
Elke zondag laten we graag iets zien in het kader van scraps (restjes, wie heeft ze niet!) en/of memory keeping (scrapbooking).

Vandaag weer een layout met het zwart-wit papier van de Petal Passion Suite. Ik ben dol op zwart-wit, dat zal ondertussen duidelijk zijn.

De bloemen heb ik uitgeknipt uit één van de vellen, een paar bloemen en het vogeltje  zijn gestempeld en uitgestanst, de tekst is ook gestempeld en daarna uitgeknipt. Voor de finishing touch nog een paar sequins en ik ben weer blij met deze layout.


Aan het eind van dit bericht zie je de materialen die ik heb gebruikt. Als je klikt op een afbeelding kom je terecht in mijn webwinkel en kun je het product aanschaffen. Als je geen credit card hebt mag je mij ook een berichtje sturen, dan maak ik jouw bestelling in orde!

Neem je ook een kijkje bij mijn collega's?
Hieronder vind je een lijst met blogs van mede-demonstratrices die ook regelmatig mee doen aan Scrap Sunday. Klik op hun naam om naar hun blog te gaan. Niet iedereen zal iedere week meedoen, maar je kunt altijd een kijkje nemen op hun blog, want ze maken de mooiste projecten.

Danielle Bennenk  
Do Bergen  
Monique De Kok – De Brabander - hier ben je nu!
Diana Besemer – Van Der Vlies 
Leoni Geertsema 
Veronique Muller  


Product List

1 opmerking:

  1. wat een leuk idee om je restjes op te maken iets wat ik me altijd voorneem maar ja! je snapt het al.
    maar je lo is in ieder geval weer super geworden
    groetjes Thamar

    BeantwoordenVerwijderen