maandag 10 april 2017

Onstage.. en dan is het allemaal weer voorbij!

Wat een feest was het! Ik heb genoten en geniet nog steeds na van alle indrukken. De nieuwe catalogus, de nieuwe producten waarmee we alvast mochten spelen, de voorbeelden en presentaties van vele collega demonstratrices Het was werkelijk waar allemaal leuk, ik bruis van de inspiratie! 
Samen met mijn teamgenootjes Leoni en Veronique heb ik 3 superleuke dagen beleefd.




Ik had, zoals jullie hebben kunnen lezen zo'n 60 swaps gemaakt. Dat betekent dat ik dus ook zo'n 60 swaps heb terug ontvangen, 60 leuke creaties waaruit ik weer een hoop ideetjes kan halen.  Dat is nou zo leuk aan het swappen, je doet heel veel ideeën op, soms een kleurencombinatie, of een speciale techniek, of een leuk doosje of een bepaalde stempelset.
Mijn tafel lag gisteren vol, een foto in 1 keer ging niet eens. Kijk maar eens hoe leuk en hoe veel!



De nieuwe catalogus komt in juni online, zodra ik de papieren versie in huis heb mag ik ze gaan uitdelen.
Wil jij een catalogus ontvangen? Stuur me een berichtje en ik reserveer er alvast eentje voor je!

 Vanaf vanavond 21.00 uur is de "retired list" bekend, klik op deze link om de lijst te openen: http://su-media.s3.amazonaws.com/media/lastChance/2017_EU_RetiredList/Retiring_List_EU_ENG.pdf

Wil je nog iets perse hebben uit de huidige catalogus, check dan even of jouw wens niet op deze lijst staat. Staat ie er wel op, bestel hem dan zo snel mogelijk! Het kan best hard gaan en Op = Op!
Het snelste bestel je via mijn webshop (klik op de link hierboven in de rechter kolom) of stuur me een berichtje. Ik kan morgenavond een bestelling voor je doen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten