maandag 2 januari 2017

Sneak....

Nog maar een paar dagen voordat de nieuwe catalogus van Stampin' Up! uitkomt en de Sale-a-Bration periode begint.
 
Ik laat je nog een kaartje zien met de nieuwe set Nailed it, dit keer heb ik de afbeeldingen ingekleurd met de nieuwe kleurpotloden van Stampin' Up! 
Dit is een fantastische set potloden in de Stampin' Up! kleuren die heel fijn werken. Ze geven mooi kleur af en je kunt ze heel goed bewerken met de Aqua Painters (waterpen) en de blenderpennen. De kleuren vloeien dan nog mooier uit, echt..het wordt een feestje om in te kleuren.
 
Zelf je eigen achtergrond maken is nog nooit zo leuk geweest! Hier heb ik weer willekeurig wat gereedschap gestempeld en ingekleurd, een tekst en washi tape (ook nieuw!) en voila!  Weer een hele leuke mannenkaart.
 
 
Vanaf woensdag is deze set en natuurlijk nog heel veel andere sets te koop. Vanaf woensdag begint ook de Sale-a-Bration - de jaarlijkse actie van Stampin' Up! waarbij je bij elke bestelling van € 60,- een gratis product mag uitzoeken uit de speciale Sale-a-Bration-folder.  Een te gekke actie, gratis extra producten, wie wil dat nou niet!
Woensdag kun je de nieuwe catalogi online bekijken, de link staat dan hier links. Wil je graag een papieren exemplaar, stuur me dan een mailtje!
Vrijdagavond 6 januari doe ik een verzamelbestelling, wil je mee bestellen en dus de verzendkosten uitsparen, stuur me dan jouw bestellijst uiterlijk vrijdag 18.00 uur door.
 
 
Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten