maandag 22 augustus 2016

een vaas met bloemen

Voor de dames van de Koffie&Kaart ochtend afgelopen vrijdag had ik aantal voorbeelden gemaakt met de set "Jar of Love"
Een paar kaarten met daarop een vaas met bloemen in diverse kleuren. De dames mochten zelf kiezen welke kleuren ze wilden gebruiken voor hun kaart. Helaas ben ik weer vergeten foto's te maken maar geloof me, de dames gingen met een hele mooie kaart naar huis!
 
De dames kozen allemaal voor deze kaart, een boeket in deze kleuren: 

 
Dit waren de andere voorbeelden die ik had gemaakt:

 
 
en om te laten zien dat je echt niet alleen bloemen hoeft te gebruiken: 

 
Wil je ook eens gezellig een kaartje komen maken?
Hou mijn workshoppagina en/of Facebook pagina in de gaten, daar staan alle evenementen vermeld!
 
 
Wil je ook deze kaarten kunnen maken? Wil jij deze set ook hebben? Stuur me gerust een mailtje, ik verzorg je bestelling graag!
 
 

Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten