zaterdag 21 mei 2016

voorraad aangevuld

Mijn voorraad verjaardagskaarten moest nodig weer worden aangevuld en dus heb ik lekker met 1 serie papier en een paar stempelsets een aantal kaarten gemaakt.
Niets eens heel bijzonder maar door de vrolijke kleuren en het leuke papier vind ik de kaarten zeer geslaagd.





Wil jij ook wat kaarten  maken maar wil je niet zo'n grote voorraad papier aanschaffen? Ik heb nog wat setjes papier over, wil je een setje stuur me dan een berichtje. Let wel: op is op!
 
 
Pretty Petals Designer Series Paper,dubbelzijdig, 12 vellen van 15x15 cm, € 2.50


Birthday Bouquet Designer Series Paper, dubbelzijdig 6 vellen van 15x15 cm, € 1.75



Cherry On Top Designer Series Paper, dubbelzijdig, 12 vellen van 15x15 cm, € 2.50

 
It's My Party Designer Series Paper Stack, dubbelzijdig, 12 vellen van 15x15 cm, € 2.50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten