maandag 16 november 2015

Stampin' Up! kortingsactie!

Wat fantastisch feestje in Brussel met Stampin' Up!
 
 Het waren 3 dagen vol informatie, nieuwe producten, Make&Take's, nieuwe mensen ontmoeten, prijzen winnen en vooral heel veel lol! Een indrukwekkende 1 minuut stilte op zaterdagmorgen hoorde daar helaas ook bij, maar zoals Shelly (interim CEO van Stampin' Up!) zei: "They are trying to tear us apart but in fact they are keeping us together"
 
Het was een onvergetelijke ervaring! 
 
 
en het leuke is.....het feestje gaat nog even door:  we mogen jullie ook een leuke actie aanbieden.
Vanaf vandaag t/m vrijdag zijn een aantal stempelsets in de aanbieding, maar liefst 20% korting krijg je op deze sets. Leuk toch!
 
Zit er iets voor je bij? Stuur me een mailtje, a.s. donderdag doe ik er nog een verzamelbestelling uit, dan neem ik de verzendkosten voor mijn rekening. Je kunt uiteraard ook via mijn webshop bestellen, dan wordt het rechtstreeks bij je thuis bezorgd voor € 5,95.
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten