donderdag 8 december 2011

Kerst tags en een leuk cadeautje gemaakt!

Op heel veel blogs zie je de Tags van Tim langskomen, geweldig om te zien wat iedereen maakt. Ook het blog van Tim volg ik natuurlijk met veel interesse, die man kan echt geweldig inspireren. Ik heb de afgelopen dagen dan ook heerlijk zitten spelen met tags, inkt, crackle paint enzovoort, ik maak de tags niet allemaal en zeker niet exact na, maar ik heb me heerlijk vermaakt!

Met Distress Inkt Evergreen Bough en een mal (gekregen van de Bemmelse Sint) heb ik de achtergrond gemaakt, wat sneeuwsterren gestempeld met distress inkt en zwarte inkt. Een stans van de kerstboom (ook bewerkt met inkt) en de lantaarnpaal aangetipt met witte verf. Een paar sneeuwsterren van de Xenos, een belletje en lint en voila!


Hier heb ik dezelfde mal gebruikt en de tag ingesmeerd met multi medium matte, toen het droog was de tag bewerkt met distress inkt (Broken China), ook weer sneeuwsterren gestempeld en een vogelhuisje en vogeltje met crackle paint bewerkt en aan de tag gehangen. Nog wat uitgestanste sneeuwsterren als afwerking en nog een tag klaar!


Deze tag lijkt nog het meest op een Tim Tag!. De achtergrond bewerkt met Distress Stains Picket Fence en een aantal tinten blauwe distress inkt (Tim doet het ook met stains maar die had ik niet). De sneeuwsterren aan de zijkant heb ik gestempeld met stains Picket Fence op een strookje kraft en daarna uitgeknipt. De sneeuwpop (van wit cardstock) bewerkt met crackle paint clear en daarna bewerkt met inkt. Wat parels gemaakt met de perlenpen, een knoopje en een belletje en een stukje tinsel en de derde tag is ook klaar!


Gisteravond was ik nog even bij Ikea en daar verkochten ze leuke doosjes met chocolade toffees, Ik heb een aantal doosje meegenomen en bewerkt met wat papier, een stempelafdrukje, een taartdoilie en een belletje en zo heb ik toch een heel leuk kerstcadeautje!
Ik geef ze vanavond aan mijn vriendinnen, we gaan gezellig uit eten met z'n vieren in Rotterdam.




10 opmerkingen:

  1. Tof ziet het er allemaal uit!! Jij zit vol inspiratie zi eikwel, bij mij is het even ver te zoeken. Beetje grieperig, komt wel weer!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige tags Monique en die kadootjes zijn te gek hoor. Veel plezier en smakelijk eten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje Monique, echt ge-wel-dig gedaan!! Vind je tags echt erg mooi geworden en je cadeautasje ook!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke cadeautjes voor je vriendinnen, en je tags mogen er ook weer zijn. Erg mooi gedaan !!!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heee daar zie ik een hele bekende mal :-):-) En oooh wat zijn je tags mooi !! Leuk hè al die inspiratie die je door Tim krijgt.
    En die doosjes ook daar ben ik weg van ! Wat een leuk idee !! Veel plezier met je vriendinnnen !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De tags vind ik bijzonder mooi gemaakt en de kadootjes zijn ook al enorm schattig.
    Veel plezier vanavond en groetjes van Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel erg leuk gemaakt die cadeautjes!

    je tags zijn ook weer erg prachtig!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk allemaal, ik vind de middelste tag zo lief met dat kleine vogel kooitje.

    groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie tags en wat een leuk idee met de chocolade.Je zal vast enthousiaste reacties hebben gekregen van je vriendinnen.

    Wil ook nog even kwijt dat ik de kerstkaart van afgelopen woensdag ook erg mooi vind!!!

    Groetjes uit Spijkenisse,
    Harriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super zeg, wat een gave tags!!! wat ben je goed bezig, gelijk 3!! en je doosjes zijn ook onwijs leuk geworden!!! Btw, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen