zondag 28 november 2010

layout voor The Scrappiest en advent!

Op de vrijdagavondcrop bij Scrapbook Nederland ben ik begonnen aan deze layout naar aanleiding van schets 91 van The Scrappiest. Deze foto's komen uit het fotoboek van mijn schoonmoeder, Sjaak staat erop samen met z'n ouders en twee vrienden. Zo leuk deze ouderwetse foto's, de kleuren passen perfect bij dit papier van October Afternoon. De journaling moet ik nog schrijven, maar ik wil nog even kijken of ik kan vinden van welk jaartal deze foto's zijn.



CS Bazzill; PP + stickers October Afternoon Seaside; glimmermist Sunshine.


Verder heb ik vandaag weer een advents kalender gemaakt, 4 kaarsen met daaraan chipboard hangertjes met de cijfers 1 t/m 4, elke zondag mag er een kaarsje aan en dan is het alweer kerst!


rood "bakers twine" (Dille&Kamille); chipboard; glimmermist; cijfers (uit mijn voorraad)

en ook heb ik de adventsbox die ik vorig jaar heb gemaakt weer opgezocht. Nog even vullen met kleine lekkernijen en dan kan deze vanaf woensdag worden gebruikt. Toch wel weer leuk!


Bedankt weer voor je bezoek!


Posted by Picasa

16 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig lootje Monique. Ik vind dat papier van OA ook zo leuk!! Past idd heel mooi bij je foto's... De adventskaarten vind ik ook erg stijlvol. Mooi werk allemaal.
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige LO! Die papierlijn is helemaal super, en zeker bij deze oude foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lootje is lekker vrollijk met al die kleuren!
    Adventskaarsen geeft altijd weer sfeer in huis, mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je LO van die schattige foto's is leuk geworden, en je kaarsen brengen ons helemaal in de stemming hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige layout Monique !! Leuk die oude foto's met dit moderne papier. En die adventskaarsen vind ik een superleuk idee !

    PS: De kleuren glimmermist van die kerstkaart is een mengeling van "turkoise blue" en "forest green".

    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan, deze LO Monique. De oude foto is natuurlijk een prachtige herinnering en jij weet wel hoe je die in een moderner jasje moet gieten.
    De adventskaarsen maken je huis vast sfeervol en ja, dat kastje... ik kende het al van vorig jaar van je blog. Heerlijk, iets wat zo mooi weer terugkeert !

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi, zo met die foto`s uit het jaar prik, en dat past echt goed bij de sfeer van het OA papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super mooi lootje en de kleuren zijn echt perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je layout is super geworden! Leuk zeg van die oude foto's! Je advent kaarsen zijn ook super! Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hè leuk dat je weer mee doet met The Scrappiest!! Ik vind je layout erg leuk geworden, en inderdaad dat papier past perfect!!!
    Ik moet m'n adventbox ook weer eens tevoorschijn halen want hij moet natuurlijk gevuld worden (maar waarmee???? - wat doe jij erin??). Fijne avond nog!
    Groetjes,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een gave lo! met van die geweldige retro foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie lo's, lekker vrolijk. Die papierlijn is ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zier e leuk uit zeg
    wat een mooie adventkalender
    en dat blauwe ruitjes vel is super

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super LO Monique! Heel erg mooi gedaan hoor en jah...die oude foto's doen het geweldig!
    Liefs, Marit.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is dat een mooi
    layout heb je gemaakt
    en gaaf papier is dat

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I love the photos and the papers you used. They're just perfect! Thanks for joining us at The Scrappiest!

    BeantwoordenVerwijderen