zondag 12 juli 2009

zelfde papierlijn..

maar een hele andere uitstraling!
Ik heb deze week twee layouts gemaakt met dezelfde papierlijn van Cosmo Cricket Early Bird. Leuk om te zien dat je veel verschillende mogelijkheden hebt met dit papier.
De eerste LO is lekker fris en zomers, Sjaak zit op het strand in Denemarken te mijmeren, de bloemetjes vind ik veel op windmolentjes lijken en die stonden er genoeg langs de Deense kust.



De tweede LO heb ik gemaakt tijdens de zomercrop bij ScrapbookNederland, en daar heb ik echt bijpassende foto's bij het thema van het papier gebruikt. Tijmen is mij aan het helpen bij het bakken van cupcakes voor zijn verjaardag.
Deze Lo is lekker vol en hier heb ik veel gedistressed, buiten de stempels van Hero Arts en cardstock is al het materiaal van Cosmo Cricket. met dank aan Liesbeth voor de chipboard embellishments!

bedankt weer voor het kijken!

Posted by Picasa

5 opmerkingen:

  1. Geweldige layouts Monique !! Vooral de tweede vind ik prachtig !! Ik heb dit papier gisteren ook gekocht...ik heb nog foto's van Celine's kinder-kookfeestje en die wil ik hierbij gebruiken...
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk je layouts!! Vooral die eerste vind ik leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beide leuk maar de onderste is erg leuk! (Zelfs met geel, ha, ha, ha)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allebei zijn ze erg geslaagd. Mooie LO's, Monique!

    BeantwoordenVerwijderen