donderdag 30 maart 2017

Stoer.

Zo zijn er gewoon bijna 4 weken voorbij na mijn laatste blogpost. De tijd vliegt echt. Druk en chaos op het werk en een heerlijk scrapweekend maakte dat ik even geen tijd had voor bloggen. Ik maak het goed :) vandaag een nieuwe post en a.s. zaterdag weer de maandelijkse bloghop van de Creatieve Harten. Hopelijk komt het ritme er dan weer een beetje in.
 
Tijdens het scrapweekend - wat een heerlijkheid, met vriendinnen heerlijk alleen maar scrappen ( en lachen en kletsen en eten en films kijken:)) heb ik o.a. deze layout gemaakt. Geheel met materiaal van Stampin' Up!
De set "Nailed It" moest en zou ik gebruiken voor een layout met een foto van onze timmerman-zoon. Het stoere papier en de stempels met gereedschap passen natuurlijk perfect! De grote letters maken het geheel af, ik vind het een stoere layout!  
 
 
 
Hieronder de gebruikte materialen.
Mocht je iets willen bestellen kun je me altijd mailen, ook kun je via mijn webshop bestellen, hiervoor heb je wel een creditcard nodig.

Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten