zaterdag 5 november 2016

On Stage - Swaps

 Vandaag ben ik in Amsterdam, samen met zo'n 200 collega demonstratrices van Stampin' Up!
Vandaag is OnStage, het evenement wat wereldwijd wordt georganiseerd door Stampin' Up!
Vandaag krijgen wij de nieuwe voorjaarscatalogus te zien en alle nieuwe producten die in Januari uitkomen. 
LEUK!!!
 
Traditie bij OnStage is het swappen, het ruilen van zelfgemaakte kaarten of andere creaties om zo weer nieuwe inspiratie op te doen.
 
Dit is mijn swap, geïnspireerd door de populaire handlettering projecten die je nu veel ziet.
Ik hoop dat ie in de smaak valt!
 

 
Ik heb nog een kaart extra gemaakt, wil je kans maken op deze kaart?
Laat dan een berichtje achter hier op mijn blog en like mijn facebookpagina. Dinsdagavond zal ik bekend maken wie deze kaart zal ontvangen!
 
Deze producten heb ik gebruikt:


  Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten