zondag 6 november 2016

Creatieve Harten Bloghop Kerstmis

 

Wat leuk dat je (weer) langskomt bij de maandelijkse bloghop van de Creatieve Harten! Ditmaal weer op een zondag, omdat de meesten van ons gisteren bij OnStage waren. Het Stampin’ Up! event wat je meegemaakt moet hebben. Vraag gerust wat dit inhoudt.

Jullie kunnen genieten van prachtige projecten die alles te maken hebben met het thema “Kerstmis”.

Laat je inspireren door deze projecten die vele variaties van creativiteit laten zien; kaarten, scrapbooking, etc. etc.

Wij hopen dat je vandaag veel ideetjes opdoet, zodat je zelf aan de slag kunt gaan met de leuke, geweldige producten van Stampin’ Up! die er op dit moment zijn.

Natuurlijk zijn wij heel benieuwd wat je van ons project vindt. Laat je gezellig een berichtje achter? Dat waarderen wij zeer!
 
Ik heb een Home Decor project gemaakt. Een mooi decoratie stuk voor kerst.
In de Stampin Succes - een inspiratie tijdschrift wat je ontvangt als je demonstrator bent- stond op de voorpagina een soortgelijk project. Ik was er helemaal weg van en heb deze ook gemaakt.

De kerstboom komt uit de kit Forever Evergreen Project Kit, eigenlijk een kit om 3 prachtige kerstbomen te maken, ik maakte er dus dit project mee, ben erg tevreden over het resultaat. Een mooie blikvanger in mijn huis, een leuke aanvulling op mijn verzameling kerstbomen.




Wil jij dit ook maken? Ik geef op 22 november en op  1 december een workshop bij mij thuis. Stuur me gerust een mailtje als je wilt komen.  De kosten zijn € 17.50, je kunt kiezen uit een witte of een bruine lijst (zolang de voorraad strekt).





 Bedankt voor jouw bezoekje en hop gezellig door, door op de volgende knop te klikken.
SUper veel plezier nog tijdens de bloghop!
 Het volgende blog is van Carolien
http://madebykrealien.blogspot.com/2016/11/creatieve-harten-bloghop-kerstmis.html
 
http://vanheijstditjesendatjes.blogspot.com/2016/11/creatieve-harten-bloghop-merry-medley.html
 Product List













Geen opmerkingen:

Een reactie posten