vrijdag 16 september 2016

Speciale aanbiedingen en extra bestelling..

Deze week heeft Stampin' Up! een aantal leuke aanbiedingen!
Een aantal Project Life pakketten en accessoires zijn deze week te koop met 25% korting.
Dat is natuurlijk helemaal niet verkeerd.
 
Hou jij van Project Life dan is dit misschien je kans om wat leuke spullen aan te schaffen!
 
Ik ga zelf komende zondag een extra bestelling doen, wil je ook iets mee bestellen? Dat kan natuurlijk, stuur me een mailtje met jou lijstje door.
 
 


Ik heb met de Good Vibes Project Life kit al een leuke pagina en layout gemaakt:
 


 
 
Kijk ook gelijk naar de uitverkoophoek bij Stampin'Up!, klik op deze link, dan kom je in mijn webwinkel en zie je wat er nog te koop is. Je mag het uiteraard ook gelijk via mijn webwinkel aanschaffen, je hebt dan voor de betaling een Credit Card nodig. Heb je die niet dan kun je mij een berichtje sturen, voor de uitverkoophoek geldt alleen Op = Op. Ik kan dus niet garanderen dat zondagavond alles nog beschikbaar is.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten