zaterdag 19 maart 2016

Sale-a-Bration Bloghop Creatieve Harten



“Wat leuk dat je langskomt voor weer een nieuwe bloghop van de Creatieve Harten! Wij hebben voor jullie een heleboel SUperleuke en mooie projecten die alles te maken hebben met het thema “Sale-a-Bration”, zodat je lekker veel inspiratie kunt opdoen met de materialen die je GRATIS kunt krijgen bij een bestelling van EUR 60,- of meer. Wij hopen dat je vandaag veel inspiratie opdoet, zodat je zelf aan de slag kunt gaan met deze leuke producten van Stampin’ Up!
Natuurlijk zijn wij heel benieuwd wat je van ons project vindt. Laat je gezellig een berichtje achter? Dat waarderen wij zeer!

 Ik heb gewerkt met de Sale-a-Bration set Perfect Pairings en ook met het superleuke glimmertape.

Ik had de Incolor kleuren '14-'16 op mijn bureau liggen - deze gaan verdwijnen, dus als je deze kleuren nog wilt bestellen is nu je kans, voor je het weet zijn ze er niet meer! - en wilde daar graag ook mee aan de slag. Ik was nog in "the mood" van de mannenkaarten en ben daar nog even op doorgegaan. Deze kleuren vind ik zelf erg geschikt voor mannen, beetje stoer en ook lief.

De set Perfect Pairings heeft erg leuke en goed bruikbare teksten, ik vind dit een dankbare set. Een goede tekst maakt je kaart af!





Stel je wilt de set Perfect Pairings ook! Deze set is alleen te verkrijgen als gratis product bij aankoop van € 60,- aan Stampin' Up' producten.
Ik geef je een rekenvoorbeeld, je kunt dan met deze producten o.a. bovenstaande kaarten maken:
Totaal € 61.50 en dus kun je de set Perfect Pairings gratis mee bestellen. Leuk toch! 
Profiteer nog t/m 31 maart van deze SUper actie van Stampin' Up!  
Ik hoop dat ik heb kunnen inspireren en als je wilt mee bestellen, stuur me een berichtje en ik verzorg je bestelling met veel plezier.
Onderaan deze bloghop zie je nog de lijst met al de gebruikte materialen voor deze kaarten.

Bedankt voor jouw bezoekje en hop gezellig door, door op de volgende knop te klikken. SUper veel plezier nog tijdens de bloghop!

Het volgende blog is van Nina
http://www.destempelolifant.nl/creatieve-harten-bloghop-sale-a-bration

http://stempelkeuken.blogspot.com/2016/03/sale-bration-bloghop.html

Product List



Monique de Kok   Je bent hier!















 

11 opmerkingen:

  1. Wow, 5 kaartjes! Wat een leuke set bij elkaar.
    Ik vind de SAB combinatie die je aanraadt ook heel slim.
    Ik zou hem zo kopen ;)
    Leuk gedaan Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toppertjes ! Ze staan nu op mijn CASE lijst ! En leuk dat je het witte glittertape ingekleurd hebt...prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow vijf kaarten!! Ze zijn prachtig! De perfect pearings staan inmiddels ook in mijn kast :-)
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, Monique. Wat een leuk en fris kaartensetje. Ga er een aantal van CASEn dat is zeker ��

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke vrolijke kaartjes heb je gemaakt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaartjes,ik heb gelijk weer inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dochterlief is helemaal weg van de ballonnen. Mam, die kun je voor zoveel gebruiken....
    Ik vind je kaartjes heerlijk vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaarten Monique. Ik vind dit nog steeds hele mooie kleuren. Niet te geloven dat we ze al weer bijna 2 jaar hebben en dat ze ook al weer gaan verdwijnen.

    BeantwoordenVerwijderen