donderdag 4 juni 2015

In de hoofdrol : "Build A Birthday"

Hebben jullie al in de nieuwe catalogus kunnen bladeren? Er staan weer prachtige nieuwe producten in! Ik ben in ieder geval heel enthousiast, elke keer als ik in de catalogus blader zie ik weer nieuwe dingen en vooral ideetjes.
 
Ik wil jullie de komende dagen wat creaties laten zien met de nieuwe set:  "Build A Birthday". Ik vind dit een leuke, veelzijdige set met vele mogelijkheden.
 
Vandaag de taart die je met deze set kunt maken.
 
Verschillende kleuren geven een ander effect, een toevoeging van een bloemetje of een tekst, alles is mogelijk, je kunt het helemaal aanpassen naar je eigen idee of gelegenheid. Ik maakte nu eigenlijk verjaardagskaartjes, maar ook voor een huwelijk is dit natuurlijk een perfecte stempel!
 
 
 
 

 
Morgen, dezelfde stempelset, maar dan anders gebruikt! Tot morgen! 
 


Built for Free Using: My Stampin Blog


Geen opmerkingen:

Een reactie posten