vrijdag 16 juli 2010

AWARD

Ik kreeg deze AWARD van Marjan, heel erg bedankt Marjan!

Dit schreef ze: Ook Monique, (Bloem) is DT-lid van SBN en een lieverd. Haar layouts, meestal van haar leuke gezin en haar kaarten, ze heeft een heel eigen stijl, zijn altijd prachtig!



Ik vind het erg leuk Marjan, ben er erg blij mee!



Deze opdracht hoort erbij:

De wereld van bloggers is verbazingwekkend. Door het bloggen heb ik allerlei vrienden gemaakt vanuit plaatsen waar ik zelfs nog nooit van gehoord had. Ik ervoer vriendelijkheid en medeleven. Ik hoop dat mijn blogvrienden deze blogwarard door willen geven aan drie blogvrienden die hun hart hebben geraakt.


Nou, ik ben het er wel mee eens, het scrappen en bloggen heeft mij nieuwe vrienden gegeven. Best wel eens goed om daar bij stil te staan!

Maar...ik vind het toch wel moeilijk om een aantal mensen te kiezen, veel van mijn scrap- en blogvrienden hebben al een award gekregen, en ook wil ik eigenlijk niet kiezen, iedereen die op mijn blog meeleest en de moeite neemt om zo af en toe een berichtje achter te laten is mij even lief.
Dus daarom doe ik het toch weer zo: ik geef iedereen die mijn blog leest en af en toe een berichtje achterlaat deze award! Weet dat ik jullie enorm waardeer!

2 opmerkingen:

  1. Fijn dat je leuk vond, deze award!Ik vond hem ook zo mooi bij jouw blog passen :)

    Ik snap helemaal dat je het lastig vindt om dit maar aan een paar meiden door te geven,want inderdaad... iedereen die de moeite neemt en dan ook nog berichtje achterlaat. Alle bloggers waarderen dat enorm!

    Groetjes en fijn weekend alvast Monique!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben het helemaal met Marjan eens Monique! Je verdient hem zeker.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen