woensdag 7 april 2010

kaartjes

Het was weer even geleden dat ik wat kaartjes maakte, ik had wat schetsen opgezocht en ben lekker aan de slag gegaan.
Deze eerste is naar aanleiding van 2sketches4you, schets 49. Hij is erg clean & simple geworden, maar hoe meer ik erbij wilde doen hoe minder mooi ik hem vond! De achtergrond heb ik gestempeld met de dots achtergrond stempel van Hero Arts, het papier is van American Crafts Dea Lizzy.





De volgende kaartjes heb ik gemaakt met het papier van de Pinkbox van maart van Scrapbook Nederland, komend weekend komt de april box weer uit, dus nog snel maar even wat papier opgemaakt:





Bedankt weer voor het kijken!
Posted by Picasa

10 opmerkingen:

  1. Stuk voor stuk SUPER kaartjes, Monique! Ik vind het "clean and simpel" prachtig hierbij.Bovendien houd ik daar ook erg van. Echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind ze mooi! de eerste is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je leuke kaartjes gemaakt.

    Grtjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely work!
    Thanks for playing at 2S4Y!
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  5. really, really cute cards! I'm so lovin' the little string of hearts on the first!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stuk voor stuk geweldige kaartjes Monique meer hebben ze ook gewoon niet nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. These cards are so darling! Love those American Crafts papers! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love your style! Fabulous cards - huge fan of American Crafts here!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So cute! Love the simplicity! Thanks for playing with us!

    BeantwoordenVerwijderen