woensdag 3 maart 2010

ik wil zo graag

lente!!!! Maar deze twee sneeuwfoto's lagen er nog steeds! Dus ik heb bedacht dat ik ze nu maar eens snel moest scrappen, dan kan de lente komen! Goed idee of niet?
Het idee van het sneewmannetje als letter o had ik eens ergens gezien en vond ik wel een grappig, het is een hangertje wat ik ooit eens bij de AH kocht, ze horen eigenlijk aan je glas! :)



CS Bazzill; PP + stickers October Afternoon; letters American Crafts; grote sneeuwster met de Slice uitgesneden; het witte papier is bewerkt met Glimmermist Pearl, maar dat is op de foto niet te zien!


Bedankt voor je bezoek, een berichtje wordt erg gewaardeerd!



Posted by Picasa

6 opmerkingen:

  1. Zeker een erg goed idee!
    Je LO is weer supergaaf! Ik vind je indeling heel mooi en zeker ook de kleurencombinatie en de sterren.
    Lief, dat sneeuwmannetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaa, ik wil ook zooooo graag lente!!! Ik heb vast foto's van de bloemetjes uit de tuin op mijn blog gezet....
    Wat een onwijs leuke layout heb je weer gemaakt! en wat een goed idee dat sneeuwmannetje! TFS!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superleuk met dat sneeuwmannetje, het past er perfect bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Laat de lente inderdaad maar komen!!!

    Maar wel een super leuke LO.

    Eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een super mooie layout Monique !! Ik heb mijn sneeuwfoto's van dit jaar nog niet gescrapt, zal er ook wel niet meer van komen, want ik heb zo'n zin in de lente :)
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En ook ik wil heel graag lente. Maar vooruit nog een leuke sneeuwlayout moet kunnen, we hebben nog niet genoeg sneeuw gehad ;-) Hij is heel leuk Monique en het sneeuwmannetje is heel erg leuk.

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen